Klachtenprocedure

Als u een klacht heeft, zullen wij er alles aan doen om samen tot een oplossing te komen

Vrijblijvend adviesgesprek

Aanbevolen
door 96% van onze klanten

8.8 score op
Klinische ervaringen

8.9 score op
Zorgkaart Nederland

4.7 score op
Google Reviews

Klachtenregelement

Essential Aesthetics werkt hard aan het tevreden houden van onze patienten. De eerste stap in dit proces is een goed adviesgesprek, waarin verwachtingen worden besproken en indien nodig bijgesteld.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je toch niet tevreden bent. Hoewel we dat natuurlijk erg vervelend vinden voor je, zien wij dit ook als een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Vandaar dat wij graag horen wanneer we iets kunnen verbeteren.

Heb je een klacht, dan doen wij er alles aan om samen tot een oplossing te komen met behulp van de volgende stappen:

  1. E-mail ons jouw klacht en eventueel foto’s, zodat wij die met de behandelende arts kunnen bespreken. Stuur je klacht naar: contact@rubix12.nl en vermeld als onderwerp ‘klacht’ en over welke behandeling jouw klacht gaat. Essential Aesthetics beantwoord jouw klacht zo spoedig mogelijk.
  2. We maken een afspraak met jouw behandelende arts om jouw klacht te bespreken en tot een oplossing te komen.
  3. Komt u er met ons zelf niet uit, dan is de volgende stap dat u contact kan opnemen met de onafhankelijk en externe klachtenfunctionaris en geschillencommissie DOKh. U kunt uw klacht sturen naar: klachtenengeschillen@dokh.nl

Wat jouw klacht ook is, wij nemen je serieus en proberen je zo goed mogelijk te helpen!